søndag den 31. marts 2013

Påsketid

Glædelig påske alle sammen! 

Ligesom jer hjemme i DK har børnene her også ferie: spring break. Det har betydet, at jeg har haft begge børn det meste af ugen, og skal have dem mandag og tirsdag i næste uge pga. påske. En uge som jeg troede ville være fyldt med fuld fart fremad, blev til en uge med triste miner, høj feber og hoste hos begge børn. 

Jeg er selv blevet en smule forkølet, men har indtilvidere (7-9-13) undgået feber og hoste. Jeg ser det helst holde sig langt, laangt væk da jeg på lørdag rejser ned til Kelly i Georgia. Hun er en brasiliansk au pair jeg mødte i min første uge i NYC. Mayra, også fra Brasilien joiner os så det bliver rigtig hyggeligt. Indtil nu har vi planer om at se Atlanta, Savannah, Housten (TX), San Antonio (TX) og New Orleans. Jeg rejser hjem igen om fredagen, glæder mig!! Jeg har ville se syden i rigtig lang tid nu, så yay! 

Andre nyheder: Jeg har nu modtaget mine flybilleter. Ih det er altså  mærkeligt hvor hurtigt et helt år flyver afsted. Det bliver heldigvis ikke så slemt som jeg ellers havde frygtet. Turen fra Baltimore-Heathrow tager 7,5 time herefter venter jeg i 3 timer for så at flyve mod DK, tager kun ca. 2 timer. Jeg lander omkring kl. 15 DK tid.  

Månedes yndlings sang: 


I aften står den på Game of Thrones season 3!!! Arg nu har vi også kun fået lov til at vente et helt år, og med  Spartacus der snart slutter så er det da også snart på tide at det vender tilbage :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar