mandag den 25. marts 2013

Let it snow let it snow let it snow!

Så kom den danske sne også her hen. Det begyndte søndag aften og har så ellers sneet hele natten og on/off i dag. Jeg havde børnene i 5 timer i dag, begge to, for det er spring break for lillepigen. For en gangs skyld er sneet altså kommet (for mit vedkommende) helt perfekt. Jeg havde noget at lave med børnene og sneen var perfekt til at bygge diverse ting med. Vi prøvede også at kælke lidt, men det fungerede ikke helt. Vi endte med at bygge en sne borg hver, da Lillepigen gerne ville lege sneboldts kamp. Det var så lidt svært at bygge sådan en sneborg og efter den helt store forestilling med tårer og dramatiske fald ned i sneen, kom jeg over og hjalp min snekamps "fjende" med at bygge hendes borg. Lillemand havde andre ideer og synes at sådan en sneborg skulle man da sparke til, så han fik lov til at sparke min ned.. snøft snøft....
 
Vi fik aldrig leget sneboldtskamp. Hun var for træt og sulten, mens han slet ikke ville ind selvfølgelig. Men da hun har været lidt syg de sidste par dage, så tænkte jeg at vi hellere måtte gå ind. 

Ellers har jeg brugt dagen på at følge op på diverse tv-serie afsnit jeg ikke har fået set endnu og trænet poweryoga fra i en halvtime. Charlotte kommer til D.C i morgen så hende skal jeg ind og se torsdag forhåbentlig kan jeg sove inde hos hende for ellers bliver det et kort besøg desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar