søndag den 17. februar 2013

Be my Valentine...

I denne uge var min pige desværre rigtig syg. Hun var i skole mandag, men ellers var hun hjemme med diarre og opkast. Jeg har aldrig set hende så syg før, hun var helt udmattet og havde absolut ingen energi. Heldigvis kom hun sig i løbet af weekenden og er nu fuldt tilbage til sit gamle jeg:) 

Torsdag var Valentines Day. Jeg var ude med Sarah (tysk) dagen før for at købe lidt til familien. Børnene fik hver sit plys dyr, chokolade og sæbebobler, mens forældrene fik en stor æske chokolade. Den var så stor at det faktisk var pinligt. Sarah og jeg stod i butikken og kunne ikke finde ud af hvad vi skulle købe så vi valgte den samme -en stor flot hjerteformetæske, men da vi kom hjem var det som om den var vokset til dobbelt størrelse.. Jeg fik en sms fra Sarah om morgenen som sagde at hun simpelthen ikke vidste hvad hun skulle gøre for i forhold til hvad de (værtsfoældrene) havde givet hende, var vores chokoladeæske alt for meget. Jeg havde det på præcis samme måde, men jaja heller for meget end for lidt I guess! 

Lørdag startede mit første af to weekendkurser. Detter her er Art History og det var faktisk meget sjovt. Ingen af os var desværre særligt motiverede, men jeg lærte faktisk noget. Vi startede ved indianer museet. Jeg havde aldrig været der før og det var meget interessant. Vores lærer snakkede om deres kultur, traditioner og den måde de brugte kunst på. Efter frokost gik turen mod The American art museum. Jeg troede faktisk jeg havde været der før, men det viste sig at det havde jeg slet ikke. Meningen med at komme derhen var at vise forskellen på hvordan kolonisterne i deres kunst pottrætrerede indianerne i forhold til hvordan indianerne gjorde det selv + vi fik set en masse moderne kunst. Vi endte dagen med at skitsere forkskellige krops bevægelser, det var meget sjovt, men ingen havde sagt at vi skulle det, så vi havde ikke de rigtige redskaber med til det. Næste gang skal vi male/tegne noget mere, det glæder jeg mig til! 

Ellers har jeg i dag brugt det meste af tiden på at lave lektier til mit nr. to kursus der liggeri begyndelsen af marts. Jeg sad også og kiggede på datoer omkring hvornår min 13. måneds rejse slutter og hvornår det helt præcis er at jeg skal være ude af landet. Jeg fandt ud af at jeg har talt fuldstændig forkert. Jeg skal være ude, eller min 30. dag er d. 12. juni hvilket betyder at jeg slet ingen chance har for at se min piges afdansningsbal og heller ikke hendes generalprøve. Jeg har ikke sagt det til hende endnu, og det er heller ikke jordens undergang, men hun havde håbet (det havde jeg også) at jeg kunne se det. Sådan er det desværre. Øv! 

Her er kl. 20, jeg vil smutte ned og træne wup wup hvor er jeg fit not... ;)  




USA af lysrør 

Ud af kapsler
Lavet ud af sølvpapir og træ


Ingen kommentarer:

Send en kommentar