søndag den 24. februar 2013

Regn og fine hoteller

Det her værk hedder Game Fish rimlig nice og anderledes.
Det var en af de ting vi kiggede på, på museet. 
Nu er jeg endelig blevet færdig med mit første weekendkursus. Puh! Det var ikke så slemt, men det var nu heller det mest fantastiske at bruge sin tid på. Det sjoveste var at møde en masse nye mennesker. Jeg fik snakket med piger fra Malaysia, Australien, Sydafrika, Østrig og Frankrig det var rigtig sjovt.

Til at starte med kunne jeg ikke finde det museum vi skulle mødes med. Jeg rendte rundt i den helt forkerte ende at det område hvor museet var. Jeg spurgte en dame om vej, men hun var slet ikke fra området. Hun var på vej til en Medical Marijuana convention i et meget fint hotel så hun forslog mig at gå derind og spørge.  Jegv ville ikke være uhøflig så det gjorde jeg.. Det viste sig at være et virkelig fint hotel med guld alle vegne og her kommer Sophia så med regnvådthår og vindblæsttøj yes.. jeg følte virkelig at jeg hørte til. Receptionisten var venlig nok og fortalte mig hvordan jeg kom derhen, hvilket jeg fattede nada af. Fuck det, efter hvad der føltes ekstrem langtid fandt jeg endelig stedet.
Ja det er vist mig i en nødeskal!

Nu skal jeg så bare forberede mig til næste weekendkursus,det der ligger d.8-10. marts og så er jeg færdig yes yes!

Ellers er der ikke sket så meget her:) Hvad går i og laver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar