lørdag den 24. november 2012

Thanksgiving and Black Friday!

Thanksgiving

Så kom dagen på året vi i DK kender fra film og tv. Et kæmpe bord med alt for meget mad, familie og venner hele vejen rundt hvor de alle snakker om hvad de er taknemmelige for. Vi tog til hostdad's familie, hvor de havde stillet to borde op og et buffet bord.  De var slet ikke cheesy, bare en normal dag med masser af mad og så skulle der selvfølgelig ses football Redskins vs. Cowboys. Redskins vandt yay! og det var så det jeg fattede af hele spillet. Jeg ved ikke om jeg nogensinde kommer til at kende alle reglerne. Det eneste jeg kan se er, når der er en homerun. Ellers er det hele bare et stort rod af mænd der støder sammen hele tiden. Som hostdad's far sagde til mig: Rules are, there are no rules!

 Vi var hjemme allerede ved 7 tiden hvilket passede mig helt fint for ved midnat skulle jeg ud og "opleve" Black Friday. Jeg kørte hen til nogle forskellige store supermarkeder med Caroline. Vi var 00.30 så det værste var overstået. Ved midnat har de fleste større butikker ekstremt nedsatte varer fx. et tv sat ned med 300 dollars -men der er selvfølgelig kun et begrænset antal = folk går helt crazy, presser, maser, slår, alt for at få det de gerne vil have. Vi kørte forbi BestBuy (Elgiganten i DK), og køen for at komme ind var kilometer lang, hele vejen rundt om bygningen. Jeg fatter ikke, at dem bagerst i køen gad vente for hvordan kunne de være sikre på at det de gerne ville have stadig var der?

Black Friday Crazyness

Jeg var hjemme omkring 3 om morgenen og skulle op og passe børnene kl. 8... jeg var ikke glad da jeg stod op! Jeg var færdig kl. 12 og skulle mødes med Caroline igen. Vi tog til et Mall og fik ordnet julegaver og tøj til os selv. Jeg er nu fattig igen skal jeg hilse og sige, men når to fede tøjbutikker som American Eagle og Abercrombie har 40 % på alt i butikken så skal der shoppes!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar