tirsdag den 13. november 2012

Bond, pakke og varme støvler

Lakridser og andet godt
Jeg har officielt de sødeste veninder! Efter et stykke tids spænding modtog jeg endnu en pakke fra Anne og Millie, som åbenbart var en forsinket fødselsdagsgave, men det tænkte jeg nu ikke så meget over. Den indeholdte Woman, Kæmpe Skildpadder, Lakrids og Pebernødder (især sidste ting gjorde mig glad!) + et laangt brev kun til mig ;) Det gør mig så glad, at jeg kan mærke folk stadig tænker lige så meget på mig som jeg tænker på dem herovre. Og jo jeg, fik hostdad til at prøve pinocchio kuglerne mens jeg selv blev mindet om hvorfor jeg ikke kan lide piratos. Jeg havde glemt at kuglerne var sød lakrids og piratos stærk øv! jeg ville  ønske jeg havde givet ham den stærke. Det ville have været hilarious! Han kunne ikke lide det og undrede sig meget over hvordan nogen frivilligt ville spise den slags lakrids ad!

Nye støvler kolde fødder
Mine Bearpaw vinterstøvler kom i slutningen af sidste uge til stor glæde for mine fødder. Her svinger temperaturen mellem 5-20 grader hvilket er ret så forvirrende, men nu har jeg i hvert fald støvlerne til at tackle de kolde dage med. For de interesserede er de navy farvet fyldt med varmt for og kostede 39 dollars, købt fra en hjemmeside hvor jeg kunne sparer 48 % (specielle dags tilbud) og nøje udvalgt sammen med mor over skype. Næste skridt er nu at få fundet en vinterjakke inden sneen og frost rammer Laytonsville, men jeg overvejer om ikke jeg burde vente til Black Friday (dagen efter Thanksgiving) hvor der skulle være helt skører besparelser på alt.

Bond...James Bond 
Søndag var jeg sammen med en fransk au pair inde og se James Bond: Skyfall, den var virkelig fed med en masse henvisninger til de gamle film. Så far, gå ind og se den du vil elske den! Ikke nær så depri som den foregående og så var det lidt fedt at se scener fra både Istanbul + Shanghai, hvor jeg kunne genkende mange af stederne.

Til mor
I dag har jeg fået tidligt fri for hostmom er hjemme. Jeg tror at jeg smutter over på biblioteket og finder en bog så jeg kan holde mit mål om min. 1 bog pr. måned. Hvilken en det bliver ved jeg ikke helt. Måske How to Kill a Mockingbird? Jeg vil gerne have læst nogle af de mange klassikere der er på "Eeeej! Har du ikke læst den!" -listen.

Tutelu til vi skrives næste gang :)P.S I morgen har jeg officielt været i USA i 6 måneder ihhh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar