tirsdag den 4. december 2012

Diamonds are a girls best friend!

Jeg har endelig fået besøgt The Natural History Museum. Det var stort, men ikke så flot som jeg havde forestillet mig. Vi så dinosaur udstillingen, en dyreudstilling, krystaller og ædelsten, fotos af dyr og en krybdyrs udstilling jeg meget hurtigt gik igennem. Flere gange kiggede jeg ind i et bur for at se hvad der var der inde, og gang på gang viste det sig at være en kæmpe klam edderkop jeg ikke havde lyst til at se. Selvom det ikke var så fantastisk så var det hyggeligt på en kold vinter dag.   

I dag og i går har vi haft det dejlig varmt. Det har været 20 grader så jeg brokker mig ikke. På samme tid savner jeg lidt sneen for det høre med til jul synes jeg. Dog ved jeg at efter et par dage er jeg træt af det, så jeg skal nok bare sætte pris på at have det varmt for en gangs skyld. 
 
 
Det her bliver kun et lille hurtigt indlæg. Jeg tror måske jeg flytter min blog 
til en anden hjemmeside. Jeg er træt af ikke at kunne uploade mange billeder til bloggen uden det ser rodet ud. Jeg har prøvet om at google mig frem til en løsning, men jeg synes ikke at kunne finde en anden måde at organisere sine billeder på en hvad jeg allerede gør. 








Min forlovelsesring må meget gerne ligne denne haha! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar