onsdag den 24. oktober 2012

Til Mor: En dag med legeplads og mickey mouse

Jeg vender nu tilbage med endnu en "Til Mor" blogindlæg. Hver onsdag kommer rengøringen hvilket betyder, at jeg skal ud af huset. Jeg skal ikke, men det er bare nemmere på den måde så er ingen i vejen for hinanden. Vi tog til en park der hedder Olney Square Park. Det er en park hvor det er nemt at holde øje med ha og den er nem at komme til -ca. 15 min.

Da vi kom hjem var der frokost tid og her er det altid lidt svært at finde ud af hvad jeg skal lave til ham. Det endte med det du kan se på billedet ved siden af. Ja ja, nu sidder du sikkert og griner og siger "Ej nej, det kan man ikke spise til frokost" men jo det kan man haha!

Ellers er dagen forløbet stille og roligt.

Håber du har det godt vi snakkes snart :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar