søndag den 28. oktober 2012

Til Mor: Efterårsfest

I går var jeg som sagt til en slags efterårsfest hos min hostmom's søster. Hun bor normalt i NYC, hvor hun er læge, men er hjemme i ca. 2 uger for at se sin familie hvor hun bor hos deres far. Hvis jeg ikke har fået sagt det før, så er han landmand og bor endnu mere isoleret end mig i et kæmpe hus med sine marker omkring sig. Det var første gang jeg så huset så jeg fik en rundvisning af det. Jeg har aldrig set et hus som det før! Det havde kælder, stue og 1.sal + "sunroom" og en tilbygget lejlighed hvor mine hostparents boede i 2 år for at spare penge. Det havde en særlig stemning over sig. Lidt sommerhusagtigt men ældre og større. Rummene lå så man nærmest skulle lede efter dem for der var mange skjulte døre og trapper som førte forskellige steder hen. Det ville tage mig et stykke tid før jeg ville kunne rundt!
Det var en hyggelig aften med "hayride",yep! Min hostdad  kørte en traktor rundt mens vi andre sad i en høvogn på hø = hayride, vi kørte rundt på markerne.  Om aftenen blev der tændt et lille bål så der kunne steges skumfiduser og laves "smores" som er skumfidus fra bålet, mast mellem kiks og chokolade. Jeg hjalp lillemand med at lave sin og ja der var klisterstads alle vegne. Men det er vel hvad man kan forvente når man har en 2-årig og skumfiduser sammen. Jeg hjalp min lille pige en gang men kom til at sætte ild til hendes skumfidus.. typisk!
Ingen af de inviterede kendte mig så nogle troede jeg var en af min hostmom's søsters mediacal interns og andre troede jeg var fra New Jersey. Great jeg ved ikke helt om jeg har lyst til at lyde som om jeg er fra Jersey haha!

Her i aften forventes det at vi kommer til at mærke Hurricane Sandy. Den kommer ikke til at ramme os så voldsomt igen, men måske ryger strømmen. Hvis i (mor) ikke kan få fat i mig så er det sikkert derfor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar