torsdag den 1. november 2012

Happy Halloween!

Vi havde Halloween i går, og efter en uge med ødelæggelser var det et hyggeligt break med trick & treat og glade børn. Børnene var klædt ud som cowgirl og cowboy, og havde hver deres pose klar til alt det slik der ventede dem bag dørene i folks hjem. Jeg tog med dem hen til nogle venner af familien som havde arrangeret en lille get-together så børnene kunne gå sammen i deres kvarter hvor husene ligger tættere på i forhold til hvor jeg fx bor. Det var hyggeligt og børnene fik en masse slik! Folk gav også små ting til børnene. En af tingene var den her klat slim med et gummi skelet inden i. Noget af det klammeste som havde fuldstændig samme våde konsistens som snot -ad!  Det var alt i alt hyggeligt at opleve og sjovt at se folks huse. Nogle gik helt amok med røg maskiner og hekse i fullsize, mens andre slet ikke pyntede op. Jeg var self en spade og glemte mit kamera hurra for glemsomhed! ...

Til Mama: Hvad jeg så lavede i dag af utrolige spændende ting

Min dag hed 8.15-17 og bestod af tøjvask, bibliotek og lektier. Det er endnu engang lykkedes mig at få (endnu) en bøde fra biblioteket. Det kan åbenbart ikke lade sig gøre for mig at gå biblioteksbødefri i denne verden ligemeget hvor jeg befinder mig. Jeg fik købt et par vinterstøvler med hjælp fra min søde mama så dem venter jeg spændt på. Af andre mindre smarte ting jeg besluttede mig for at gøre i dag: jeg ville vaske min hovedpude. Jeg kan så ikke finde ud af at tørretumble dem, for det er nu 5. gang jeg har restartet og den er stadig våd. God omgang spild af strøm flot!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar