søndag den 15. juli 2012

Damascus Parade

Denne uge har været stille og rolig for mig. Moren har vært hjemme så jeg har ikke skulle stå lige så tidligt op som jeg plejer. I næste uge vil jeg kun have drengen hjemme det meste af tiden, da pigen skal på gymnastik camp fra 9-16. Det bliver spændende at se om hun kan holde det ud -det er lang tid for en 5-årig der normalt stadig har middagslur, ja jeg ved ikke engang om jeg ville gide i så lang tid, men hun glæder sig.

I går (lørdag) ikke bare så jeg, men jeg deltog i den lokale 4th of July parade -Oh shit! Farmoren er ejendomsmægler så hendes firma deltog hvilket gav os mulighed for at gå ved  siden af hendes bil med slik, som vi gav til de mange fremmødte. Og der var mange, det kunne ikke blive mere amerikansk.

I eftermiddag tager jeg ind og ser Ice Age med en fransk au pair der snart tager hjem. Det er så ærgerligt mange af de piger jeg lige er begyndt at snakke godt med, det er på vej hjem pga. at de fleste kommer og kom sidste år over sommermånederne, deres ophold er derfor snart slut. Det gode er at der kommer alle de nye piger nu, og det bliver sjovt at møde dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar