torsdag den 5. juli 2012

4th of July!

Happy 4th of July! Yay så fik jeg da også lige oplevet Independence Day på første række i D.C vildt fedt og hvor mange mennesker kan sige at de har gjort det? Var det 40 grader det meste af dagen? -Ja Var jeg ved at dø af varme flere gange? Ja men stadig var det nice at have oplevet en så vigtig begivenhed for amerikanerne og få bekræftet samtlige fordomme om hvor patriotiske de er.

Jeg startede dagen med at køre ud til metroen sammen med to andre au apair piger ca. 10:30. Vi ville ind tidligt for at opleve paraden, men ærlig talt så er det ikke det værd. Især ikke i 40 graders varme! Vi så en halvtime af det i alt 2 timer lange show, hvorefter vi fandt et sted med aircon hvor vi spiste frokost. Jeg bestilte pasta med friske tomater, asparges, rejer og citron -smagte rigtig godt!

Pga varmen endte vi med at tage en tur i biografen hvor vi så Spiderman yes!!!

Efter filmen mødtes jeg med en anden au pair som tog med os hen til The Monument, hvor vi skulle igennem en grundig omgang security for at kunne blive lukket ind. Vi fandt et spot lagde tæppet og ventede på de sidste piger der ville mødes med os herinde. De kom og vi havde en hyggelig aften med fyrværkeri i verdensklasse over en skyfri himmel med "We are young" og så self den amerikanske national sang i baggrunden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar