lørdag den 28. juli 2012

North Carolina!

Så er jeg hjemme igen i MD efter en uges strandferie i North Carolina. Familien havde lejet et kæmpe strandhus med havet i baghaven -egen trappe direkte ned til en strand.

Det tog os ca. 4 timer at køre derned og så 5 timer hjem af pga. trafik, og selvom det lyder som forfærdelig lang tid med to små børn i bilen så gik det rigtig fint. Det hjælper selvfølgelig også en del når der kan blive sat en DVD på med en god film!

Vi var der nede sammen med  3 andre familier, som er venner af min hostfamilie. Til sammen var der 12 børn og 8 voksne -inklusiv mig. Holy Shit! Men det var okay, mest fordi det var et stort hus så folk kunne fordele sig godt + at vi hver dag tog børnene ned til stranden hvilket også gav noget ro.
Det ene vennepar kom fra Massachusetts og havde 3 piger og en nyfødt baby dreng. De var så søde børnene og det samme var forældrene. Mine hostparents bragte på banen, at det kunne være en billig løsning for mig, hvis jeg havde lyst til at se Boston/Providence, at lave en aftale om at bo hos dem. Det kunne være fedt hvis det kan lade sig gøre.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar