mandag den 2. juli 2012

Rehoboth Beach -Delaware

Så er jeg hjemme igen efter en uges ferie med farens side af familien, hvor de havde lejet et sommerhus til deling mellem os alle 17 mennesker... Ej det var en rigtig fin ferie, hvor jeg fik mulighed for at lære alle i familien bedre at kende, hvilket er en god ting nu hvor jeg skal være her i 11 måneder mere. Stranden hvor vi havde vores hus hedder Rehoboth Beach. Det ligger i staten Delaware som er endnu mindre end Maryland. En godt sted med en masse outlets, hvor jeg fik købt mig en masse ting. Det er helt vildt hvor meget billigere nogle af tingene er her nede, og det er mærker som Calvin Klein, Coach, Michael Korres og sjovt nok var der også en Pandora butik. Jeg fik at vide, at det er blevet meget populært at købe Pandoraarmbånd + led som gave og det kan jo kun være godt for Pandora!


Som jeg har kunnet forstå på mine forældre blev der i nyhederne reporteret om en storm i D.C området. Jeg har det helt fint, og vi kom da også hjem til et hus som ikke havde anden skade end et smadret glashavebord + ingen strøm. Det er ikke særlig sjovt ikke at have AC i 40 graders varme, men ja okay man overlever jo alligevel.

Søndag begyndte med ingen strøm. Jeg kunne ikke få bilen ud af garagen og skulle mødes med en tysk au pair. Hun tilbød så at komme og hente mig hvilket jeg satte stor pris på, for ellers skulle jeg have kørt igennem en masse lyskryds uden lys. Vi skulle ind og have lavet piercinger og ja.. det fik jeg gjort! Nok ikke noget alle sætter pris på..-jeg har villet have en i lang tid og frygten for smerten har holdt mig væk, men helt ærligt det var slet ikke så slemt. Det er mere bagefter der er en pain, det går heldigvis over på et eller andet tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar