mandag den 21. maj 2012

1. dag på arbejde

Nå, så er den første arbejdsdag gået og den gik ganske fint heldigvis. Jeg stod op 6:45 og havde "start" 7:30. Med "start" mener jeg, at dagen jo først starter når børnene er vågne. Jeg havde kun drengen hjemme i dag til morgen, da pigen var hjemme hos sin farmor. Hun blev afleveret kl. 9 hvor drengen vågnede halv -så det var en dejlig stille og rolig morgen. Det var rart for så kunne jeg gå lidt rundt i huset og finde ud af for mig selv hvor alle tingene står, hvad der er af mad osv. uden jeg føler at folk observere mig. I min opdagelse fandt jeg en masse cereals, hvor jeg self blev nød til at prøve det. Som I kan se på billedet er der lidt forskelligt at vælge i mellem. Det var vildt sødt, puh!, men ja folk er forskellige. De spiser meget anderledes her ovre, mange flere søde ting, usunde ting ville vi sige, fx chips til frokost og det er så der jeg ikke skal blande mig, kun snige ting ind i løbet af dagen og se hvad de siger til det de to små.

Faren kom tidligere hjem end ventet fra en fisketur, hvor han havde softchell craps med hjem. Mærkeligt at spise en krappe uden at skulle knuse dens skal, men okay så har jeg prøvet det og det er åbenbart en meget populær ting at spise her i Maryland.

Lige nu sidder jeg i min seng og slapper af, efter en dag med leg om politimænd der med hjælp fra deres traktor-gps ikke kan finde røvere, som er smuttet fra deres p-bøder -jep! don't ask.. Og mine aftenvenner er kommet ud på græs (de er meget tættere på huset end det ligner på billedet)
Muh! og hav' det godt her fra MD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar