lørdag den 27. april 2013

Non-actionpacked update

Siden jeg sidst har skrevet er der ikke sket vanvittigt meget spændende i mit liv, så dette indlæg kommer mest til at handle om hverdagsting.

Jeg har heller ingen billeder som er
relevante for denne blog, så her er
et gratis grin -You're so very welcome!
Vejret har været fint den sidste uge omkring de 16 grader, det er sikkert varmere end hvad i har hjemme i DK, men jeg glæder mig stadig til at det bliver varmere endnu. Jeg mødtes med Sarah (tysk) om mandagen mener jeg, eller tirsdag, det kan jeg ikke helt huske..vi tog ihvertfald ud og spise og fik snakket en masse. Meningen var at vi skulle i biografen  bagefter, men der var ikke rigtig nogle film. Det var nu rart at få snakket med en der går rundt med samme tanker som en selv. Hun skal hjem to uger efter mig, så vi er begge to langsomt ved at vende os til tanken.
Jeg har kun halvanden måned tilbage, det føles så mærkeligt! Jeg føler det slet ikke som om at jeg har været her i 1 år snart, kun når jeg tænker på hvad jeg har oplevet kan jeg se det.

Det bliver rart at se alle igen, og det glæder jeg mig skam også til, men det er også trist for jeg siger farvel til nye venner og et land jeg (næsten) er forelsket i. Nå, jeg gider  ikke skrive sørgeligt jeg har trods alt tid tilbage haha!

I dag havde jeg tænkt mig at tage ind og få piercet mit øre, men nej det kunne så ikke lade sig gøre for den forhenværende piercer er her ikke mere, og den nye kommer først i næste uge..... Det er et nyt sted jeg har fundet og det er tæt på hvor jeg bor, så hvis det kunne lade sig gøre der ville det være rart. Hvis det ikke sker i næste uge så tror jeg ikke at jeg gør det for så kommer det for tæt på min rejse mht at hele osv. Så kan jeg lige så godt vente til jeg kommer hjem til DK.

Jeg er også begyndt at skulle overveje hvad jeg gerne vil købe inden det bliver for sent, ihhh der er så mange butikker herovre jeg kommer til at savne: forever21, Rue21, American Eagle bare for at nævne nogle og så deres supermarkeder, resturanter = mange flere valgmuligheder end i Danmark!

Jeg er ikke helt sikker på hvad den kommende uge bringer, udover at jeg forhåbentlig kan få min piercing og så skal jeg få spurgt hvornår jeg kan komme ud at skyde, tiden går jo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar