torsdag den 3. maj 2012

Visum

Okay så fik jeg lavet mit visum i dag. Jeg kan kun på det stærkeste anbefale at få en så tidlig tid som muligt for at mindske ventetiden. Jeg havde en tid i morges 08:25 og havde kun 4 før mig så det tog "kun" 1½ time. Husk at have alle papirerne med og have et ekstra pasbillede ved siden af hvis nu der skulle være problemer med det billede man har uploaded ved ens ansøgning. Ellers tag en bog/blad med for de tager alle ens elektroniske ting af sikkerhedsmæssige årsager. De var rigtig søde derinde og chill i forhold til det billede jeg havde fået af den amerikanske ambassade med soldater og andet spændende sikkerhedsforanstaltninger.
Herefter gik turen til myeducation, hvor jeg fik udleveret de sidste papirer. Nu venter jeg altså kun på at få mit pas sendt tilbage med posten med visum :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar