torsdag den 31. maj 2012

DC Zoo here I come

I går oplevede jeg simpelthen The National Zoo i D.C. Wow skulle man tro, men mjah.. ikke så imponerende. Jeg havde forventede mig mere af THE National Zoo i USA. De havde ikke engang giraffer hvad siger i! Ej haha det var helt fint, ikke alt for varmt og heller ikke for mange mennesker. Jeg var der ude sammen med børnene og faren som hele vejen brokkede sig over trafikken: "First you'll see the zoo of D.C then you'll see the National Zoo. I hate it here!" Ja ja, efter en masse fuck det, og fuck dem fra hans side kom vi endelig frem. Børnene holdt ud i ca. tre timer, hvor vi fik set en masse frøer, en panda, slanger i masse vis -.-', elefanter, kæmpe fisk og hvad der nu ellers hører til en Zoo. 

Dagens Yes oplevelse for mig var at prøve en type is jeg mener hed et eller andet med doodle dots eller sådan noget, som var små kugler vanilje is med knuste Oreos (det var den is jeg valgte) og det smagte vildt godt. For mig betyder det virkelig meget hvordan mad/dessert bliver præsenteret og selvom jeg har spist vanilje is de sidste 19 år, så var det bare så meget mere nice at spise det på den her måde. Der skal ikke meget til at gøre mig glad -I know!


Arbejdsmæssigt bliver de næste par dage lidt hektiske da moren skal have fjernet sine visdomstænder og derfor har brug for at hvile sig. Til at starte med skulle jeg arbejde ret meget, fredag + weekenden, men heldigvis har de fundet nogen som var villige til at tage børnene med hjem til en overnatning. Det bliver rart med et helt roligt hus for en gang skyld. Jeg tror jeg vil benytte muligheden til at udfordre mig selv til at køre ned til et supermarked bare for at gøre det så jeg langsomt kan lære byen bedre at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar