mandag den 19. marts 2012

Turen går til...

Var nede i Bog&Ide i dag og fandt min "Turen går til". Desværre er Maryland en lidt for lille stat til at få en hel bog for sig selv, men staten bliver nævnt i "Det nordøstlige USA" så den kigger jeg lidt i. Jeg har fx lært at der er mange muligheder for at spise frisk krabbe og andre spændende havuhyre -sån set det eneste der stod på s. 45 + 57... oh well lækkert nok og så kan man sige at der er mange ting jeg skal lære og opleve på egen hånd og det bliver helt sikkert også sjovt.

Jeg har ikke fået læst hele bogen, jeg er mere en Uh! det her ser spændende ud og så læser jeg kun det indtil jeg støder på noget andet jeg synes virker interessant. En ting jeg har læst lidt om som kunne være sjovt at prøve er en hestevognstur gennem Amish landskaberne og besøge Ben and Jerry's Isfabrik. Jeg må heller gå i gang med at lave en liste over områder og steder jeg gerne vil se ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar