fredag den 9. marts 2012

Familien

Efter jeg blev godkendt til programmet gik der ikke lang tid før den første familie kontaktede mig. De kontaktede mig pr. mail hvilket jeg var ret glad for, da det er begrænset hvor meget man kan nå at skrive ned/huske fra en telefonsamtale. Jeg blev i alt kontaktet af tre familier, hvor den 3. blev dem jeg valgte. Det er svært at sige hvordan man træffer det rigtige valg. Det der virkede for mig (efter nervøsiteten og spændingerne havde lagt sig lidt) var, at jeg skrev alt ned på et papir for hver familie -tænke mig om og snakkede det igennem med min familie og venner. En ting kan jeg dog sige, lad dig ikke presse! Selv om du nu sidder og siger "jeg lader mig ikke presse så nemt" så kan du blive revet med af stemningen, familien osv. og måske træffe et forkert valg -det var jeg ved at gøre. Der var ikke noget personligt i vejen med familien, men med hensyn til deres livsstil ville de have været et forkert valg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar